Bestinfo.Am-ը ներկայացնում է`
Շատերի համար անսպասելի է, որ հյուրանոցի անձնակազմը գաղտնիքներ է պահում այցելուներից: Դա զարմանալի չէ, քանի որ գաղտնիքների թվում քիչ չեն անվճար ծառայությունները, որոնցից կարող են օգտվել բոլոր այցելուները:
- Չփակված հաշիվ
Եթե դուք չվճարեք ձեր հաշիվը հյուրանոցում, ապա հաստատ բանտ չեք ընկնի, սակայն ստիպված կլինեք քաշ գալ քաղաքացիական դատարաններում:
- +1
Շատ հյուրանոցներում դուք կարող եք առանց գրանցելու հյուր ընդունել ձեր համար: ԵՎ ոչ միայն մեկին:
- Հավատարիմ հաճախորդ
Եթե դուք հաճախ եք հանգստանում կամ գործուղման գնում նույն քաղաք, ապա աշխատեք հյուրընկալվել նույն հյուրանոցում: Նրանք ձեզ հիշելու են և ավելի լավ սպասարկեն:
- Թանկարժեք պարագաներ
Թողեք բոլոր թանկ իրերը տանը: Հյուրանոցի անձնակազմի հավատարմությունը միշտ չէ, որ ստուգվում է, այնպես որ թանկ իրերը մի պահեք ձեզ մոտ:
- Անկողին
Ոչ միշտ է, որ նոր հյուր ընդունելիս անձնակազմը փոխում է սենյակի անկողինը:
- Լիցքավորման սարքեր
Հյուրանոցներում միշտ կարելի է խնդրել լիցքավորման սարքեր ձեր սմարթֆոնների համար:
- Սանհանգույցի պարագաներ
Սանհանգույցի պարագաները մտնում են ձեր համարի արժեքի մեջ, թեկուզ և դուք դրանք չեք օգտագործում:
- Վարձով ավտոմեքենաներ
Շատ հյուրանոցներ համագործակցում են ավտոմեքենաների վարձակալությամբ զբաղվող կազմակերպությունների հետ: Այնպես որ, եթե ձեզ մեքենա է հարկավոր, ապա դիմեք հյուրանոցի անձնակազմին:
- Անվճար ջուր
Գրեթե բոլոր հյուրանոցներում հյուրերը կարող են անվճար ցանկացած քանակի խմելու ջուր ուզել անձնակազմից:
- Անվճար նախաճաշ
Հյուրանոցում համար ամրագրելուց առաջ, անպայման ճշտեք անվճար նախաճաշի առկայությունը:
Նյութը հրապարակման պատրաստեց Bestinfo.Am-ը